16 Nisan 2010 Cuma

Makukula bu işten memnun değil!

Makukula bu işten memnun değil!
Kayserispor'un Portekizli yıldızı Ariza Makukula, transferiyle ilgili son gelişmeleri anlattı.

Makukula, yaptığı açıklamada gönlünün Kayserispor'da kalmaktan yana olduğunu ancak kendisine bu sezon aldığı paradan daha az bir para teklif edilmesinin şaşkınlığını yaşadığını söyledi.

Makukula, konuyla ilgili olarak, "Benim bonservisim Benfica'da. Opsiyonum Kayserispor'da ama bu opsiyon sezon sonuna kadar geçerli. Ben futbol oynamaya Kayserispor'da devam etmek istiyorum. Hakkımda takımdan ayrılmak istediğime dair çıkan haberler gerçek dışıdır. Tabi ki Kayserispor'da kalmamın bir bedeli olacaktır. Kulübümün gelecek sezon için bana bu sezondan daha az bir para teklif etmesine çok şaşırdım. Bunun için ortak bir noktada bulunulması gerekiyor. Umarım ortak bir yolda buluşuruz ve ben de gelecek sezon gollerimi Kayserispor forması altında atmaya devam ederim" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder