4 Mart 2010 Perşembe

Hiddink'ten duygusal veda..

Hiddink'ten duygusal veda..
Rusya Milli Takımı'nın Macaristan'la oynadığı ve 1-1 berabere kaldığı maçla son kez milli takımın başında sahaya çıkan, Türkiye'nin yeni teknik direktörü Hollandalı çalıştırıcı Guus Hiddink, maçtan sonra düzenlediği basın toplantısında duygusal bir veda konuşması yaptı. İyi ve kötü birçok anısı olduğunu ancak Rusya'yı çalıştırmaktan dolayı çok mutlu olduğunu söyleyen Hiddink, "İyi zaman geçirdim. Çok heyecan yaşadım, bazen üzüldük de. Ama, özellikle de böyle futbolcularla çalışmaktan dolayı çok mutluyum. Bu takımla çalışmaktan çok keyif aldım. Ayrıca tüm oyuncularıma, teknik ekibime, yöneticilere, benim için mükemmel bir iş yaptıkları için teşekkür ediyorum. Rusya benim için yeni bir maceraydı belki ama burada evimde çalışıyormuş gibi hissettim kendimi" dedi.

Fildişi Sahili Milli Takımı'nı 2010 Dünya Kupası Finalleri'nde çalıştırması gündemde olan Guus Hiddink, Ağustos ayından itibaren A Milli Takım'daki görevine başlayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder