24 Şubat 2010 Çarşamba

"Şuan hesaplaşma zamanı değil"


Emre Belözoğlu öncelikle maç değerlendirmesi yaparken, “Çok önemli bir maç. Hocamızın da Lille maçından sonra dediği gibi, orada gol atmak çok önemliydi. Avantajlı skorla döndüğümüze inanıyorum. Kadıköy’de de her zaman favori olduğumuzu düşünüyorum. İnanıyorum ve bu yönde konuşmak istiyorum.. Bu almanda en büyük desteği de maçta taraftarımız verecektir. Buna inanarak turu geçeceğimizi düşünüyorum” dedi.

Eksik futbolcuların sorun yaratıp yaratmayacağı hakkında görüşü de istenen Emre, “Gönül isterdik ki bu maçta tam kadro mücadele edelim. Ama bir gerçek var ki sahada yine 11 kişi mücadele edeceğiz. Farkımızı sahaya yansıtırsak çok kaliteli ayaklarımız var. Sahada kim oynarsa oynasın elinden geleni yapıp turu getirmek için aynı mücadeleyi gösterecektir” ifadelerini kullandı.

Daha önceki bir açıklamasında takım defansında sorunları olduğunu ve bu konuyu halletmeleri gerektiğini söyleyen Emre, kendisine bu açıklamasının hatırlatılması üzerine şunları kaydetti;
“Bu konuda konuşuyoruz, bugün de toplantılar yapacağız. Hocamızın da zaten eksikleri bizden fazla gördüğü aşikar Ben genel defanisif anlayışta problemimiz olduğunu açıklamıştım. Bence daha önce defansif anlamda iyi işler yapmıştık. Ancak son dönemde sıkıntımız var. Bunu gidermek için de çalışmaya başladık, çalışıyoruz.. Bunun neticesini de önümüzdeki dönemde alacağız. Her maçta gol atıyoruz. Sonuçta gol yemezsek de sonucu alırız. Defansif anlamda da gelişim göstermek zorundayız”..

Daha sonra söze devam eden ve son gelişmeler hakkında yorumda bulunan Emre; “Dışarıdan nasıl görünüyor bilmiyorum ama biz içeride çok kırılgan bir yapıda değiliz” diyerek sözlerine başladı ve şöyle devam etti;
“Bizler Fenerbahçe’nin futbolcularıyız ve profesyoneliz. Çok kötü bir durumda da değiliz. Ama şuanki durumu düzeltmek adına da her şeyi yapacağız. Olayın bu noktaya gelmesini sağlayan bizsek, daha iyi duruma getirecek de biziz. Taraftarımızın bu anlamda desteğine ihtiyacımız var. Bize destek olurlarsa elimizden gelenini en iyisini gösterebiliriz. Kadıköy’de en büyük desteğimiz taraftarımız”..

Ardından, son dönemde talihsiz bir takım olaylar yaşandığını vurgulayan Emre, Güiza’ya sahip çıkılması gerektiğini ifade etti.

Emre sözlerini şu şekilde noktaladı;
“Güiza’ya takım olarak ihtiyacımız var. Bunu taraftarımız da biliyor. Biz ne kadar destek olursak olalım bu desteğin yarısını bile ona veremeyiz. Bu sıkıntılı dönemden çıkmak adına Güiza bize en büyük desteği sağlayacaktır. Zamanın hesaplaşma zamanı olmadığını düşünüyorum. Türkiye Kupası’nda yola devam ediyoruz. Avrupa’da yarın turu geçebiliriz.. Ligde ise görüntüyü değiştirmek için yeterli zamanımız var. Şuan hesaplaşma zamanı değil. Birlik olursak her şeyin daha güzel olacağına inanıyorum”.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder