27 Şubat 2010 Cumartesi

"Türkiye'den çok teklif aldım"

Hollanda futbolunun unutulmaz isimlerinden olan ve kariyerinde Ajax, Juventus, İnter, Milan ve Barcelona gibi takımların formasını giyen Edgar Davids, Red Bull'un düzenlediği Street Style organizasyonunda jüri üyeliği yapmak için geldiği Ankara'da İHA'ya özel açıklamalarda bulundu. Ankaralı vatandaşların büyük ilgi gösterdiği Davids, çok güzel bir organizasyonun içinde yer aldığını belirterek, yoğun katılımdan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Geçtiğimiz sezonun başında futbolu bırakan Davids, futbolculuk döneminde Türkiye'den birçok teklif aldığını söyledi. Davids, "Türkiye'den birçok takım beni transfer etmek istedi. Futbolu bırakma dönemimde bile gelen teklifler vardı. Ama bu tekliflerin hangi kulüplerden geldiğini söylemek doğru olmaz" diye konuştu. Davids, Türkiye'den Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ı tanıdığını ifade ederken, Fenerbahçe'nin milli futbolcusu Emre Belözoğlu ile de çok yakın arkadaş olduğunun altını çizdi.

Davids, daha önce birlikte çalıştığı vatandaşı Guus Hiddink'in Türkiye A Milli Takımı'nın başına gelmesiyle ilgili bir soruya, "Guus Hiddink, birçok uluslararası başarıya imza atmış kariyeri çok önemli bir teknik adam. Türkiye'de de çok başarılı olacağına inanıyorum" şeklinde cevap verdi.

Davids, Galatasaray'ın Hollandalı teknik direktörü Frank Rijkaard ile ilgili olarak ise, "Rijkaard ile hem beraber futbol oynadık hem de milli takımda beraberdik. Galatasaray'ı çalıştırdığını biliyorum. Kendisini yakından takip ediyorum. Başarılı olduğunu düşünüyorum. Bu da beni mutlu ediyor" ifadelerini kullandı.

Edgar Davids, gelecekte teknik direktör olmayı düşünmediğini ve kendi yardım kuruluşu ile kendi markasının işleriyle ilgilenmeyi sevdiğini belirtti. Edgar Davids, 2010 Dünya Kupası'ndaki favorilerinin ise İspanya, Brezilya, İngiltere ve Hollanda olduğunu kaydetti.

Eski yıldız futbolcu, minik futbolculara da çağrıda bulunarak, "Dışarı çıkın sokaklarda futbol oynayın. Bu çok önemli. Böylelikle hem eğlenirsiniz hem de kendinizi çok iyi geliştirirsiniz" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder